بج سینه پلی استری

پلی استر یک نوع پلیمر می باشد که از تعداد زیادی استر تشکیل شده است. در ایران به پلی استر رزین پلی استر نامیده می شود. در وهله اول پلی استر به صورت مایع غلیظ بوده و بعد از ترکیب با یک ماده شیمیایی به نام هاردنر موجب بالا رفتن حرارت آن می شود. سپس این ماده به شکل ژله در آمده و پس از سرد شدن به ماده ای سفت و مقاوم تبدیل می گردد.

این ماده دارای کاربردهای فراوانی است. به عنوان مثال از این موارد می توان در صنایع نساجی، امورتجاری، تبلیغات، مبلمان سازی و… اشاره نمود. ما در ادامه قصد داریم یکی از کاربردهای مهم پلی استر در امور تبلیغاتی رابیان نماییم.

بج سینه نشان و نمادی است برای معرفی شرکت و مجموعه های سازمانی و ایجاد وحدت و هماهنگی در پرسنل، امروزه ساخت بج سینه پلی استری به لحاظ جذابیت و تنوع رنگ از طرفداران و مشتریان زیادی برخوردار شده است.

بج سینه پلی استری

ساخت بج پلی استری

معمولا”در صورتی که درخواست برای ساخت بج سینه از تنوع رنگی زیادی برخوردار باشد و یا اینکه امکان پیاده سازی طرح مورد نظر برروی بج فلزی وجود نداشته باشد، پیشنهاد می شود که بج سینه پلی استری ساخته شود.

با توجه به اینکه بج  پلی استری شامل دوبخش پلاستیکی(ژله ای) و فلزی است. طراحی برروی قسمت ژله ای صورت می گیرد، لذا برای ساخت این نوع بج ها ابتدا طرح مورد نظر با همکاری متقاضی و طراحان مجرب ما تهیه شده و برای انجام سایر مراحل ساخت و آبکاری ارسال می گردد.  

محبوبیت این نوع بج سینه نیز به همین دو علت (تنوع رنگ و ترکیب فلز و پلاستیک) می باشد.

 

قیمت بج پلی استری

در این نوع بج ها، صرفا”به علت اینکه طرح پیشنهادی برروی بج پلی استری چاپ می شود، لذا از قیمت ساخت پایین تری نسبت به سایر بج های سینه برخوردار است.

علی رغم این موضوع قیمت بج  پلی استری تابع عوامل متعددی نظیر تیراژ و ابعاد طرح مورد نظر می باشد. 

به طوری که هرچقدر تعداد بج سینه مورد تقاضا بیشتر باشد در نتیجه هزینه نهایی کاهش می یابد.

عامل دیگر در افزایش و یا کاهش قیمت بج های سینه پلی استری اندازه آن می باشد و اگر ابعاد آن از حد معمول بزرگتر باشد نیاز به صرف متریال بیشتری خواهد بود و مسلما” موجب افزایش قیمت خواهد شد.

بج سینه پلی استری
بج سینه پلی استری

برای مشاوره و سفارش ساخت انواع بج سینه با ما تماس بگیرید: 02188842300، 02188843200و 09122488874