بج کت نقشه و پرچم ایران

معمولا” مشتریان بج سینه را براساس نوع کاربرد و سلیقه خود سفارش می دهند. سازندگان نیز طبق در خواست مشتری بج های سینه را طراحی و اجرا می نمایند. 

به عنوان مثال بهینه است که برای رویدادها ، مراسم ها ، مسابقات و… در صورتیکه جنبه ملی دارند اتیکت و نمادی از پرچم ایران به همراه نقشه ایران که دارای زیبایی خیره کننده ای است بر روی لباس حضار ایرانی حاضر نصب گردد. از این نوع بج سینه می توان برای پرسنل سفارتخانه های ایران در سایر کشورها، کارمندان وزارتخانه ها و موسسات دولتی و غیر دولتی، بازیکنان و شرکت کنندگان حاضر در عرصه های مختلف بین المللی و… تهیه نمود.

بج کت طرح نقشه و پرچم ایران

ساخت

به طور کلی مراحل اولیه  ساخت بج های سینه شامل طراحی بج سینه بر اساس نظر مشتری و انتخاب نوع جنس آن مشابه و مشترک هستند اما تفاوت آنها مربوط به انتخاب آلیاژ فلز است. برای ساخت بج سینه طرح نقشه و پرچم ایران معمولا” از آلیاژ برنج استفاده می شود چراکه برنج از زیبایی و درخشندگی زیادی برخوردار است و زیبایی بج نقشه و برچم ایران را دوچندان می کند.

برای ساخت این بج سینه طرح و قالب فیزیکی آن نقشه کشور ایران است که با برشکاری ،فلز برنج را به شکل نقشه ایران مبدل می کنند و برای ایجاد برجستگی و فرو رفتگی در آن از روش اسیدکاری استفاده می شود، سپس برای رنگ آمیزی ظاهری از رنگ پرچم ایران  استفاده می نمایند و برای اینکه دارای ماندگاری بالای باشد  از رنگ کوره ای استفاده می کنند.

لازم به ذکر است ،بج سینه طرح نقشه و پرچم ایران به جهت اینکه با پرستیژ بوده و دارای جلوه زیبایی می باشد لذا برای مناسبتهای رسمی و بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

قیمت

توصیه می شود قبل از سفارش ساخت بج کت(سینه) طرح نقشه و پرچم ایران از مشاوره رایگان گروه پین بج استفاده نمایید. گروه پین بج نسبت به ساخت بج سینه طرح نقشه و پرچم ایران با قیمت مناسب و کیفیت عالی اقدام می نماید.

قیمت بج سینه مذکور به عوامل مختلفی در ارتباط و وابسته است. این عوامل شامل موارد زیر است:

نوع جنس از عوامل اصلی است که در تعیین قیمت تاثیر دارد ، معمولا” بج سینه طرح نقشه و پرچم 

انتخاب از میان بج های سینه موجود از قیمت پایین تری برخوردار است چرا که در اینصورت هزینه طراحی حذف می شود. 

تعداد مورد درخواست در قیمت بج سینه تاثیر بسزایی دارد زیرا قیمت تمام شده آن کاهش پیدا کرده در نتیجه قیمت آن پایین می آید.

نوع رنگ آمیزی نیز در قیمت آن اثر دارد و اگر رنگ کوره ای باشد قیمت آن از رنگ غیر کوره ای بیشتر است.

بج کت طرح نقشه و پرچم ایران
بج کت طرح نقشه و پرچم ایران